Poznaj hybrydowemodele Volkswagena
Golf Variant
Najlepsza wersja Twojej codzienności
Golf Variant w wersji hybrydowej plug-in to połączenie znanej funkcjonalności z nowoczesną technologią napędu. Dzięki powiększonej baterii o pojemności 19,7 kWh i wszechstronnym możliwościom ładowania, oferuje więcej niż większość konkurentów w codziennym użytkowaniu.
Nowy Golf Variant eHybrid zapewnia do 143 km jazdy w trybie elektrycznym (WLTP) co w porównaniu z Oplem Astrą (oferuje do 60 km zasięgu) czy Peugeotem 308 (maksymalnie 84 km) przekłada się na realną możliwość pokonania codziennych przejazdów bez zużycia paliwa i bez emisji.
Golf Variant eHybrid obsługuje ładowanie prądem zmiennym (AC) do 7 kW oraz szybkie ładowanie prądem stałym (DC) do 50 kW. To wartości, które pozwalają na szybkie i elastyczne uzupełnianie energii. Pełne ładowanie np. z wallboxa trwa zaledwie 2,5 godziny, a szybkie ładowanie prądem stałym od 10 do 80% – tylko 26 minut. Takie wyniki czynią Golfa Varianta z napędem PHEV hybrydy najlepszą opcją dla tych, którzy chcą połączyć niskie koszty eksploatacji z pełną funkcjonalnością samochodu rodzinnego.
Passat
Doświadcz więcej komfortu na co dzień.
Copy: Nowy Volkswagen Passat eHybrid wyznacza standardy w swojej klasie pod względem zasięgu, osiągów i możliwości ładowania. Dostępny jest w dwóch wariantach układu napędowego PHEV, które łączą silnik benzynowy TSI najnowszej generacji z mocnym silnikiem elektrycznym. Dzięki rozbudowanemu układowi elektrycznemu Passat eHybrid oferuje do 132 km jazdy w trybie elektrycznym (WLTP). To więcej niż jego konkurenci, np.: KIA Ceed Kombi oferuje zasięg ok. 57 km, Peugeot 508 SW – 62 km, a Citroën C5 X – 55 km.
Passat wypada również znakomicie pod względem ładowania. Obsługuje ładowanie AC z mocą do 11 kW oraz szybkie ładowanie DC do 40 kW. Pełne naładowanie akumulatora prądem zmiennym trwa jedynie 2,5 godziny, a szybkie ładowanie DC od 10 do 80% – zaledwie 26 minut. To parametry porównywalne jedynie ze Skodą Superb, ponieważ konkurencyjne modele nie oferują ładowania prądem stałym, a w przypadku ładowania prądem zmiennym są znacznie wolniejsze wolniejsze (np. model KIA może się ładować z maksymalną mocą tylko 3,3 kW).
Passat eHybrid sprawdza się w każdej sytuacji – zarówno w mieście, jak i w trasie. To auto, które pozwala czerpać realne korzyści z elektromobilności, nie rezygnując z komfortu i niezależności.
Tiguan
Wydajność i komfort klasy SUV
Nowy Tiguan eHybrid to nowoczesny SUV, który łączy praktyczną wszechstronność z imponującym zasięgiem i niskim zużyciem paliwa. Z napędem hybrydowym plug-in i pojemnym akumulatorem 19,7 kWh, oferuje do 122 km jazdy w trybie elektrycznym (WLTP). To jeden z najlepszych wyników w klasie – przewyższający m.in. Toyotę RAV4 Plug-in (do 100 km), Peugeota 3008 (68 km) czy Kię Sportage (67 km).
Tiguan eHybrid oferuje ładowanie prądem zmiennym (AC) z mocą do 7 kW. Przy wykorzystaniu wallboxa, pełne naładowanie baterii zajmuje ok. 2 godziny, a z domowego gniazdka 230 V około 5 godzin. Dzięki temu ładowanie może odbywać się w nocy, w trakcie pracy lub podczas zakupów.
Nowy Tiguan z napędem PHEV to auto, które odpowiada na potrzeby nowoczesnych kierowców: ekologiczne, dynamiczne i funkcjonalne. Duży zasięg elektryczny, krótki czas ładowania AC i hybrydowa elastyczność sprawiają, że to doskonały wybór nie tylko do jazdy po mieście, ale i na rodzinne wyjazdy.
Tayron
Nowoczesny i gotowy na długie trasy
Volkswagen Tayron eHybrid łączy moc, wszechstronność i najnowszą technologię napędu hybrydowego plug-in. Z pojemnością akumulatora wynoszącą 19,7 kWh Tayron oferuje do 123 km zasięgu w trybie elektrycznym (WLTP). To wynik wyraźnie lepszy niż w przypadku konkurencyjnych modeli takich jak Hyundai Santa Fe PHEV (ok. 54 km), Kia Sorento PHEV (ok. 54 km) czy Honda CR-V e:PHEV (do 81 km).
Tayron może się ładować prądem zmiennym (AC) z mocą do 11 kW i prądem stały (DC) z mocą do 50 kW. Ładowanie akumulatora od 10 do 80% na ładowarce DC trwa zaledwie 26 minut, a pełne ładowanie z wallboxa o mocy 11 kW zajmuje ok. 2,5 godziny. Dla porównania: wiele modeli konkurencyjnych, jak Hyundai czy Kia, nie oferuje możliwości ładowania prądem stałym i wymaga znacznie więcej czasu na uzupełnienie energii.
Dzięki dużemu zasięgowi i możliwości ładowania szybkim prądem, Tayron eHybrid idealnie sprawdza się w codziennym użytkowaniu oraz podczas dłuższych podróży. Łączy wszystko to, czego można oczekiwać od nowoczesnego SUV-a klasy premium: komfort, przestrzeń i technologiczną przewagę nad konkurencją.