Kariera
Zobacz nasze aktualne rekrutacje
-
Specjalista ds. Kontaktów z Klientami
Oferta pracy – Specjalista ds. Kontaktów z Klientami w Motorpol Wrocław
TWÓJ ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI:
- Realizacja zadań związanych z telefoniczną i mailową obsługą Klientów (prowadzenie rozmów przychodzących i wychodzących, umawianie klientów na przeglądy okresowe i badania techniczne)
- Informowanie Klientów o aktualnej ofercie produktów i usług
- Realizacja kampanii marketingowych
- Współpraca ze wszystkimi działami w firmie (handlowy, serwisu, części, ubezpieczeń)
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy i dobrych relacji z Klientami poprzez zachowanie najwyższych standardów obsługi
CZEGO OCZEKUJEMY?
- Minimum półroczne doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta
- Wykształcenie minimum średnie
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne
- Biegła obsługa komputera, a przede wszystkim programu Excel
- Umiejętność pracy w zespole
- Chęć rozwoju i ciągłego poszerzania kwalifikacji
- Otwartość na bardzo bardzo częste rozmowy z Naszymi klientami 🙂
CO OFERUJEMY?
- Umowa zlecenie w okresie próbnym, następnie umowa o pracę
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Możliwość rozwoju zawodowego w kierunku stanowisk doradczych
- Praca w trybie zmianowym (7:45-15:45/9-17/10:30-18:30)
- Interesującą pracę w radosnym i szalonym zespole
-
Specjalista ds. Sprzedaży Flotowej
Wrocław, cały etat
Główne zadania:
- Aktywne, samodzielne i systematyczne pozyskiwanie nowych Klientów
- Identyfikowanie potrzeb i motywacji zakupowych Klientów
- Prezentowanie kompleksowej oferty dopasowanej do potrzeb i oczekiwań klientów
- Prowadzenie negocjacji sprzedażowych oraz budowanie długofalowej relacji z Klientami
- Aktywne i skuteczne zamykanie sprzedaży
- Utrzymywanie pozytywnych i długotrwałych relacji z kluczowymi Klientami spółki
Wymagania:
- Konieczne min 2-letnie doświadczenie handlowe związane z aktywnym pozyskiwaniem Klientów
- Wykształcenie minimum średnie/ preferowane wyższe
- Prawo jazdy kat. B warunek konieczny
MILE WIDZIANE UKOŃCZENIE SZKOLEŃ ORAZ KURSÓW Z ZAKRESU SPRZEDAŻY ORAZ NEGOCJACJI
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
- Wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system premiowy
- Niezbędne narzędzia pracy: samochód firmowy, komputer, telefon
- Udział w licznych szkoleniach oraz stałe podwyższanie kwalifikacji zawodowych
- Imprezy integracyjne oraz wycieczki
- Możliwość dołączenia do licznej oferty benefitów takich jak Multisport, Medicover, Ubezpieczenie na życie
-
Pracownik działu części
Wrocław, cały etat
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- Współpraca z serwisem i działem części
- Kompletowanie towarów wg zamówienia
- Przygotowywanie i przyjmowanie wysyłek
- Nadzorowanie jakości i terminowości dostaw części
- Prawidłowe rozkładanie towarów na magazynie
Wymagania:
- Wykształcenie min. średnie
- Znajomość obsługi komputera
- Sumienność oraz punktualność
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Atrakcyjne warunki wynagrodzenia
- Pracę w trybie zmianowym
- Interesującą pracę w ambitnym i doświadczonym zespole
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Możliwość dołączenia do bogatej oferty benefitów takich jak: Multisport, Medicover, Ubezpieczenie na życie itp.
-
Pracownik działu części
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- Współpraca z serwisem i działem części
- Kompletowanie towarów wg zamówienia
- Przygotowywanie i przyjmowanie wysyłek
- Nadzorowanie jakości i terminowości dostaw części
- Prawidłowe rozkładanie towarów na magazynie
Wymagania:
- Wykształcenie min. średnie
- Znajomość obsługi komputera
- Sumienność oraz punktualność
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Atrakcyjne warunki wynagrodzenia
- Pracę w trybie zmianowym
- Interesującą pracę w ambitnym i doświadczonym zespole
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Możliwość dołączenia do bogatej oferty benefitów takich jak: Multisport, Medicover, Ubezpieczenie na życie itp.
-
Specjalista ds. Kontaktów z Klientami
TWÓJ ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI:
- Realizacja zadań związanych z telefoniczną i mailową obsługą Klientów (prowadzenie rozmów przychodzących i wychodzących, umawianie klientów na przeglądy okresowe i badania techniczne)
- Informowanie Klientów o aktualnej ofercie produktów i usług
- Realizacja kampanii marketingowych
- Współpraca ze wszystkimi działami w firmie (handlowy, serwisu, części, ubezpieczeń)
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy i dobrych relacji z Klientami poprzez zachowanie najwyższych standardów obsługi
CZEGO OCZEKUJEMY?
- Minimum półroczne doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta
- Wykształcenie minimum średnie
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne
- Biegła obsługa komputera, a przede wszystkim programu Excel
- Umiejętność pracy w zespole
- Chęć rozwoju i ciągłego poszerzania kwalifikacji
- Otwartość na bardzo bardzo częste rozmowy z Naszymi klientami 🙂
CO OFERUJEMY?
- Umowa zlecenie w okresie próbnym, następnie umowa o pracę
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Możliwość rozwoju zawodowego w kierunku stanowisk doradczych
- Praca w trybie zmianowym (7:45-15:45/9-17/10:30-18:30)
- Interesującą pracę w radosnym i szalonym zespole