Škoda Kodiaq 
drugiej generacji

Nowa Skoda Kodiaq
może być Twoja
UMÓW SIĘ
NA SPOTKANIE
Z DORADCĄ

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą.
W celu umówienie się na spotkanie z Doradcą prosimy wypełnij formularz.

    Wybierz preferowaną datę i porę kontaktu
    Pozostawienie przez Pana/Panią danych i wysyłanie formularza oznacza zgodę dla Auto Group Polska Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu na skontaktowanie się – w celu przedstawienia informacji na temat zakupu samochodu, usług serwisowych, możliwych sposobów finansowania, ubezpieczenia lub zaproponowania i umówienia jazdy testowej- z użyciem numeru telefonu lub adresu e-mail. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do kontaktu w celu obsługi zapytania i przygotowania oferty. W każdej chwili możesz cofnąć udzieloną zgodę wysyłając e-mail na iod@autogrouppolska.pl

    Po zweryfikowaniu Pana/Pani danych i potwierdzeniu zainteresowania powyższymi informacjami – w celu przygotowania konkretnej oferty Pana/Pani dane przekażemy do Volkswagen Group Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu 61-037, ul. Krańcowa 44 wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu- Nowe Miasto i Wilda, pod numerem KRS 0000327143, NIP 782-24-63-563, REGON 301062169(VGP).

    Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz pod linkiem: https://motorpolwroclaw.pl/polityka-prywatnosci

    BARDZIEJ PRZESTRONNA I FUNKCJONALNA NIŻ KIEDYKOLWIEK

    Hybryda typu plug-in

    z zasięgiem elektrycznym ponad 100 km

    Nowy model jest dostępny z silnikami benzynowymi oraz dwoma silnikami wysokoprężnymi o mocy od 110 kW (150 KM) do 150 kW (204 KM), a także, w wersji hybrydowej o mocy systemowej 150 kW (204 KM).

    Jednostka benzynowa 2.0 TSI o mocy 150 kW (204 KM) i diesel 2.0 TDI o mocy 142 kW (193 KM) są standardowo wyposażone w napęd na cztery koła.

    Wszystkie jednostki napędowe są standardowo powiązane z automatyczną skrzynią biegów DSG.

    Wnętrze Sportline Design Selection

    W standardzie otrzymujemy wolnostojący 13-calowy ekran systemu Infotainment i premierowy wyświetlacz head-up, innowacyjne, obrotowe przyciski Smart Dials ze zintegrowanymi cyfrowymi wyświetlaczami i szybkie ładowanie z mocą 45 W przez porty USB-C lub Phone Box z ładowaniem indukcyjnym z mocą 15 W.

    Charakterystyczne wnętrze topowego modelu drugiej generacji dużego SUV-a Škody wykonano w wersji Sportline Design Selection. Składają się na nią sportowe fotele ze zintegrowanymi zagłówkami i czarna tapicerka z mikrofibry Suedia z szarymi kontrastowymi szwami.

    Fotel kierowcy jest standardowo regulowany elektrycznie i wyposażony w funkcję pamięci.

    Reflektory
    TOP LED Matrix

    Bogate wyposażenie standardowe Škody Kodiaq Sportline obejmuje reflektory TOP LED Matrix z animowanym efektem powitalnym i funkcją doświetlania zakrętów, a także tylne światła TOP LED. Oprócz efektu powitalnego oferują one dynamiczne kierunkowskazy i są wyposażone w czerwony pasek dekoracyjny pomiędzy tylnymi lampami.

    We wnętrzu tekstylia z recyklingu i ekologicznie garbowana skóra odzwierciedlają wyraźny nacisk marki na zrównoważony rozwój. Po raz pierwszy opcjonalnie dostępny jest wyświetlacz head-up.

    Dźwignia zmiany biegów jest teraz zamontowana na kolumnie kierownicy, co nadaje konsoli środkowej bardziej uporządkowany wygląd.

    Nowe zawieszenie adaptacyjne
    DCC Plus

    Skoda Kodiaq drugiej generacji jest opcjonalnie dostępna z nowym adaptacyjnym zawieszeniem DCC Plus (Dynamic Chassis Control). W nowej wersji zastosowano dwa niezależnie sterowane zawory, które oddzielają etapy odbicia i kompresji zawieszenia.

    W nowej wersji zastosowano dwa niezależnie sterowane zawory, które oddzielają etapy odbicia i kompresji zawieszenia. Wcześniej obie funkcje były kontrolowane przez wspólny zawór. Nowa generacja umożliwia szybszą regulację i szerszy zakres charakterystyk tłumienia.

    Zarówno kierowcy, jak i pasażerowie zauważą różnicę w postaci szybszej reakcji, zwiększonej dynamiki jazdy i większego komfortu.

    Zdalne parkowanie
    z zewnątrz pojazdu

    Nowy inteligentny asystent parkowania może automatycznie parkować samochód na miejscach parkingowych prostopadłych i równoległych. Oprócz kierowania, kontroluje teraz także prędkość pojazdu i zatrzymuje się automatycznie, jeśli system wykryje przeszkodę. Z tyłu dba o to nowy system automatycznego hamowania awaryjnego – „pieszy z tyłu”.

    Wiele systemów dostępnych już w poprzednim modelu, takich jak asystent strefy bocznej i asystent bezpieczeństwa (Side Assist and
    Emergency Assist), znacząco ulepszono pod względem funkcjonalnym. Maksymalne bezpieczeństwo bierne pasażerów zapewnia aż dziewięć poduszek powietrznych.