Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą.
W celu umówienie się na spotkanie z Doradcą prosimy wypełnij formularz.
BARDZIEJ PRZESTRONNA I FUNKCJONALNA NIŻ KIEDYKOLWIEK
Nowy model jest dostępny z silnikami benzynowymi oraz dwoma silnikami wysokoprężnymi o mocy od 110 kW (150 KM) do 150 kW (204 KM), a także, w wersji hybrydowej o mocy systemowej 150 kW (204 KM).
Jednostka benzynowa 2.0 TSI o mocy 150 kW (204 KM) i diesel 2.0 TDI o mocy 142 kW (193 KM) są standardowo wyposażone w napęd na cztery koła.
Wszystkie jednostki napędowe są standardowo powiązane z automatyczną skrzynią biegów DSG.
W standardzie otrzymujemy wolnostojący 13-calowy ekran systemu Infotainment i premierowy wyświetlacz head-up, innowacyjne, obrotowe przyciski Smart Dials ze zintegrowanymi cyfrowymi wyświetlaczami i szybkie ładowanie z mocą 45 W przez porty USB-C lub Phone Box z ładowaniem indukcyjnym z mocą 15 W.
Charakterystyczne wnętrze topowego modelu drugiej generacji dużego SUV-a Škody wykonano w wersji Sportline Design Selection. Składają się na nią sportowe fotele ze zintegrowanymi zagłówkami i czarna tapicerka z mikrofibry Suedia z szarymi kontrastowymi szwami.
Fotel kierowcy jest standardowo regulowany elektrycznie i wyposażony w funkcję pamięci.
Bogate wyposażenie standardowe Škody Kodiaq Sportline obejmuje reflektory TOP LED Matrix z animowanym efektem powitalnym i funkcją doświetlania zakrętów, a także tylne światła TOP LED. Oprócz efektu powitalnego oferują one dynamiczne kierunkowskazy i są wyposażone w czerwony pasek dekoracyjny pomiędzy tylnymi lampami.
We wnętrzu tekstylia z recyklingu i ekologicznie garbowana skóra odzwierciedlają wyraźny nacisk marki na zrównoważony rozwój. Po raz pierwszy opcjonalnie dostępny jest wyświetlacz head-up.
Dźwignia zmiany biegów jest teraz zamontowana na kolumnie kierownicy, co nadaje konsoli środkowej bardziej uporządkowany wygląd.
Skoda Kodiaq drugiej generacji jest opcjonalnie dostępna z nowym adaptacyjnym zawieszeniem DCC Plus (Dynamic Chassis Control). W nowej wersji zastosowano dwa niezależnie sterowane zawory, które oddzielają etapy odbicia i kompresji zawieszenia.
W nowej wersji zastosowano dwa niezależnie sterowane zawory, które oddzielają etapy odbicia i kompresji zawieszenia. Wcześniej obie funkcje były kontrolowane przez wspólny zawór. Nowa generacja umożliwia szybszą regulację i szerszy zakres charakterystyk tłumienia.
Zarówno kierowcy, jak i pasażerowie zauważą różnicę w postaci szybszej reakcji, zwiększonej dynamiki jazdy i większego komfortu.
Nowy inteligentny asystent parkowania może automatycznie parkować samochód na miejscach parkingowych prostopadłych i równoległych. Oprócz kierowania, kontroluje teraz także prędkość pojazdu i zatrzymuje się automatycznie, jeśli system wykryje przeszkodę. Z tyłu dba o to nowy system automatycznego hamowania awaryjnego – „pieszy z tyłu”.
Wiele systemów dostępnych już w poprzednim modelu, takich jak asystent strefy bocznej i asystent bezpieczeństwa (Side Assist and
Emergency Assist), znacząco ulepszono pod względem funkcjonalnym. Maksymalne bezpieczeństwo bierne pasażerów zapewnia aż dziewięć poduszek powietrznych.