Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą.
W celu umówienie się na spotkanie z Doradcą prosimy wypełnij formularz.
Nowe oblicze klasy biznes
Szersza, dłuższa i niższa sylwetka emanuje dynamiką.
9 generacja Passata, to połączenie tradycji wyrażonej w ponad 30 milionach sprzedanych na całym świecie egzemplarzy ze współczesnością opartą na nowoczesnej, zaawansowanej technologicznie platformie MQB evo.
Nowy Volkswagen Passat Variant posiada większy o 50 mm rozstaw osi (2 841 mm), co znacząco zmienia proporcje. Ale to nie jedyna zmiana w rozmiarze. Mamy tu dłuższą o 144 mm (4917 mm) sylwetkę. Dzięki temu samochód zyskał jeszcze bardziej dynamiczny wygląd.
Nowy, ale wierny charakterystycznemu DNA Passata.
Nowy Volkswagen Passat ma całkowicie przeprojektowane wnętrze i więcej przestrzeni na nogi z tyłu.
Mamy tu pieczołowicie dopracowane detale, np. ozdobne szwy, które nadają kokpitowi luksusowy charakter. Dodatkowe schowki i półki oraz powiększony schowek Jumbobox na konsoli środkowej, pozwalające wygodnie schować wszystko to, co dla Ciebie ważne.
Styl i funkcjonalność są wyróżnikiem nowego Passata. Atutem pozwalającym z powodzeniem konkurować z autami wyższej klasy.
Nowy Volkswagen Passat to przede wszystkim intuicyjność w korzystaniu z funkcjonalności jakie oferuje.
Przejrzyście zaaranżowany, duży, stylowy, funkcjonalny system infotainment oparty został na technologii MIB4. Środkowy, panoramiczny ekran o przekątnej 12,9 cali skierowany został do kierowcy. I choć przycisków nie ma prawie wcale, to sterowanie najważniejszymi funkcjami jest wyciągnięte na wierzch interfejsu. Dzięki temu dostęp do takich elementów, jak klimatyzacja jest prosty i intuicyjny. Wieloma ustawieniami systemu można także sterować za pomocą nowej, naturalnej funkcji obsługi głosowej IDA.
Uwagę zwraca kokpit o płaskiej konstrukcji zintegrowany z deską rozdzielczą. Wskaźniki przed kierowcą umieszczone zostały na wyświetlaczu o przekątnej 10,25 cala i rozdzielczości 1280 x 480 pikseli. Całość została pokryta powłoką redukującą odbicia i odblaski.
Nowością jest head-up, który na przedniej szybie tworzy wirtualny obszar przed pojazdem i wyświetla najważniejsze dla kierowcy informacje.
Nowością w Passacie są opcjonalne, zapożyczone z Touarega, fotele przednie ergoActive Plus2. Mogą być wyposażone w klimatyzację i funkcję masażu. Komfort prowadzenie zapewni pneumatyczna, czterokierunkowa regulacja odcinka lędźwiowego.
W zależności od wersji wyposażenia nasze fotele mogą mieć pneumatyczną funkcję masażu trójkomorowego lub funkcję 10-komorowego masażu punktów nacisku w oparciu.
Kierowca i pasażer z przodu (zależnie od wersji) mogą aktywować tryb automatyczny klimatyzacji. Umieszczone w siedzeniach czujniki temperatury i wilgoci wykrywają zapotrzebowanie na chłodzenie lub ogrzewanie i odpowiednio sterują klimatyzacją.
Dzięki temu nowy Volkswagen Passat może z powodzeniem konkurować z samochodami wyższej klasy.
Innowacyjne, opcjonalne światła IQ.Light przyciągają uwagę. Technologia matrycowa reflektorów umożliwia jazdę z włączonymi na stałe światłami drogowymi bez oślepiania innych uczestników ruchu. Między reflektorami a logo VW rozciąga się elegancka listwa świetlna.
Do opcjonalnego pakietu należą również tylne światła LED 3D z animowanymi światłami stopu i dynamicznymi kierunkowskazami, które płynnym ruchem światła wskazują kierunek skrętu.
Nowy Volkswagen Passat jest większy i bardziej przestronny.
Wraz z wydłużeniem nowego Passata, urósł także jego bagażnik. Porównując do poprzedniej generacji zyskaliśmy 40 l. Bagażnik ma teraz pojemność 690 l, a po złożeniu tylnej kanapy zmieści aż 1920 l.
Roleta sterowana jest elektrycznie i otwiera się wraz z bagażnikiem.
W wersjach czysto spalinowych pod podłogą znajduje się jeszcze sporo miejsca. To przestrzeń na koło zapasowe lub drobiazgi. Z kolei w wersjach PHEV, choć przestrzeń jest mniejsza, mamy możliwość schowania tam przewodów do ładowania akumulatora.
Minimalny opór dla maksymalnej wydajności.
Nowy Volkswagen Passat to pięciomiejscowy pojazd z bagażnikiem o pojemności do 1920 litrów. A mimo to jego aerodynamika jest lepsza niż większości pojazdów sportowych.
Przy CD wynoszącym 0,25 (poprzednik 0,31) ma najlepszy współczynnik oporu powietrza w historii VW Passata Varianta. Dzięki czemu staje się on jeszcze bardziej wydajny i ekonomiczny.
Nowy Volkswagen Passat wyposażony jest w szereg systemów wspomagających kierowcę i dbających o bezpieczeństwo jego i pasażerów. W zależności od wersji wyposażenia mamy adaptacyjny tempomat (ACC), Side Assist (asystent zmiany pasa ruchu), Front Assist (automatyczne hamowanie awaryjne), Lane Assist (system utrzymywania pasa ruchu), funkcja hamowania pojazdu nadjeżdżającego podczas skręcania, Park Distance Control (akustyczna sygnalizacja i wizualne sygnały ostrzegawcze, jeśli z przodu i z tyłu znajdują się przeszkody), widok z tyłu (system kamery cofania) i dynamiczne wyświetlanie znaków drogowych za pomocą przedniej kamery.
Wśród dostępnych opcji znajdziemy też bezkluczykowy system zamykania i uruchamiania Keyless Access, elektrycznie sterowaną pokrywę bagażnika z systemem Easy Open/Easy Close, bardziej wszechstronne oświetlenie ambiente i sterowanie głosowe. Nowy system Park Assist Plus z funkcją pamięci oraz system sterowania światłami drogowymi Dynamic Light Assist.