Najczęściej
zadawane pytania

DZIAŁ SPRZEDAŻY
Na jakich oponach przyjeżdża samochód?

Niezależnie od pory roku samochód ma opony letnie. Na miejscu w salonie, możesz zamówić opony lub koła zimowe.

DZIAŁ SPRZEDAŻY
Jaki jest czas oczekiwania na samochód?

Czas oczekiwania na samochód jest uzależniona od modelu. Obecnie wynosi od 3 do 10 miesięcy.

DZIAŁ SPRZEDAŻY
W jaki sposób mogę umówić się na jazdę testową?

Poprzez formularz dostępny w górnej części strony, mailowo, telefonicznie lub osobiście w trakcie wizyty.

DZIAŁ SPRZEDAŻY
Czym się różni T-Roc od T-Cross’a?

T-Cross jest budowany na platformie Polo, a T-Roc na platformie Golfa.

DZIAŁ SPRZEDAŻY
Od czego zależy cena samochodu?

Cena samochodu zależy od wersji silnika, a także wersji wyposażenia oraz dodatkowych elementów wyposażenia, które dobierzemy.

DZIAŁ SPRZEDAŻY
Czy są auta dostępne od ręki?

W naszej ofercie posiadamy samochody dostępne od ręki. Aktualną ofertę możesz sprawdzić w salonie podczas wizyty osobistej, kontaktując się z nami telefonicznie lub mailowo, na stronie internetowej odreki.motorpolwroclaw.pl

DZIAŁ F&I
Kiedy najwcześniej mogę otrzymać ofertę kontynuacji ubezpieczenia?

Dział Ubezpieczeń może przygotować propozycję wznowienia polisy na 30 dni przed zakończeniem aktualnego ubezpieczenia.

DZIAŁ F&I
2Czy mogę doubezpieczyć pojazd w trakcie trwania polisy?

Towarzystwa dają możliwość rozszerzenia pewnych opcji w zakresie Autocasco i OC (np. Zielona Karta). Nie ma możliwości rozszerzenia zakresu ochrony w ramach Assistance.

DZIAŁ F&I
W jaki sposób mogę opłacić ubezpieczenie komunikacyjne?

Polisę komunikacyjną mogą Państwo opłacić na różne sposoby:

  • na miejscu kartą lub gotówką w kasie Salonu,
  • przelewem tradycyjnym na podstawie danych podanych przez Specjalistę ds. Ubezpieczeń,
  • płatnością online, poprzez link wysłany przez doradcę; w tej formie płatności polisę opłacą Państwo przelewem PayU, kartą lub Blikiem
  • sfinansowanie polisy kredytem, rozkładając płatność od 6 do 12 rat

Kalkulator rat i szczegóły oferty na stronie: https://www.vwfs.pl/klienci-indywidualni/uslugi-bankowe/kredyt-gotowkowy/kredyt-na-ubezpieczenie.html

Po więcej informacji zapraszamy do naszego Działu Ubezpieczeń, tel. +48 71 788 57 50.

DZIAŁ F&I
Jaki otrzymam termin płatności za polisę ubezpieczeniową?

Zawierając polisę w Salonie, płatność będzie wymagana na miejscu w kasie.

Zawierając polisę w systemie zdalnym (przelew tradycyjny, przelew PayU) otrzymają Państwo termin płatności na dwa dni robocze przed końcem ochrony aktualnej polisy.

Jeśli wystawienie polisy wypada na dzień końca ochrony, płatność będzie wymagana jeszcze tego samego dnia zgodnie ze wskazanym dokładnym terminem przez doradcę.

DZIAŁ F&I
Czy w Leasingu mogę zawrzeć własną polisę?

Oczywiście, Leasing daje taką możliwość. Niezbędne do tego będzie przesłanie oferty wraz z formularzem weryfikacyjnym do Volkswagen Leasing i uzyskanie zgody na ubezpieczenie zewnętrzne (poza VWSU) w terminie 14 dni przed końcem aktualnej polisy. Formularz jest dostępny na Portalu Klienta. Usługa taka zgodnie z tabelą opłat i prowizji kosztuje 300,00 zł netto.

DZIAŁ F&I
Co się dzieje z polisą po wykupie pojazdu z leasingu/zakończeniu kredytu?

Po zakończeniu kredytu należy zgłosić się z dokumentem potwierdzającym ten fakt, do Działu Ubezpieczeń, aby nanieść aneksem zmianę o braku cesjonariusza.

Po zakończeniu leasingu w zależności od Towarzystwa należy przesłać fakturę wykupu do Działu Ubezpieczeń:

  • dla polis z TU Allianz w ciągu 30 dni
  • dla polis z TU Ergo Hestia, niezwłocznie, lecz nie później niż 30 dni;
  • dla polis z TU Warta, niezwłocznie.

Dział Ubezpieczeń wystawi aneks do polisy na wykup pojazdu.

DZIAŁ F&I
Gdzie i do kiedy mogę wypowiedzieć polisę?

Jeśli zdecydują się Państwo na ofertę innego Towarzystwa niż nasze, należy wypowiedzieć aktualną polisę nie później niż na jeden dzień przed upływem ochrony aktualnego ubezpieczenia. Wypowiedzenie należy wysłać bezpośrednio do Towarzystwa:

DZIAŁ F&I
Gdzie mogę zgłosić szkodę komunikacyjną ?

Jeśli wystąpi szkoda komunikacyjna, należy ją zgłosić bezpośrednio do Towarzystwa telefonicznie lub poprzez formularz internetowy:

  1. Allianz:
    Tel. + 48 224 224 224
    Formularz: https://www.allianz.pl/pl_PL/dla-ciebie/szkody-i-obsluga/szkody-roszczenia/samochod.html
  2. Ergo Hestia:
    Tel. +48 801 107 107 lub +48 58 558 70 00
    Formularz: https://zgloszenieszkody.ergohestia.pl/#/wizard/step1?brand=ihestia
  3. Warta:
    Tel. +48 22 318 82 26
    Formularz: https://www.warta.pl/pomoc-i-obsluga/zgloszenie-szkody/formularz-majatek/#/dla-ciebie/pojazd/informacje-o-zdarzeniu

Następnie należy zgłosić się z numerem szkody do najbliższej Autoryzowanej Stacji Obsługi. Nasi Doradcy pomogą w likwidacji szkody i dalszym kontaktem z Towarzystwem.

DZIAŁ F&I
Polisę wystawił mi Leasing, inną ofertę otrzymałem z Salonu, co w takiej sytuacji ?

Zgodnie z Ogólnymi Warunkami Leasingu, Leasingodawca ostatniego dnia ochrony bieżącej polisy, w przypadku braku jej kontynuacji w Salonie lub zgody VWL na polisę zewnętrzną, wystawi ubezpieczenie na kolejny okres ochrony.

W takiej sytuacji zapraszamy do kontaktu z Leasingiem celem zweryfikowania warunków wystawionej polisy na wskazanych niżej Infoliniach:

Leasing: + 48 22 528 96 28

Ubezpieczenia: + 48 22 538 74 00

DZIAŁ F&I
Jak wygląda procedura cesji leasingu?

Rozpoczęcie procedury cesji, zaczyna się od zapytania o chęci przeniesienia leasingu na inną osobę lub firmę. Takie zapytanie należy wysłać na adres cesja@vwfs.com

Następnie Leasing weryfikuje aktualnego Korzystającego oraz Przejmującego na podstawie dokumentów, które wskaże Państwu obsługa cesji.

Salon dealerski zapewni Państwu podpisanie umowy u nas na miejscu i w godzinach pracy działu F&I, jednak dopiero po wcześniejszej pozytywnej decyzji Leasingu i przesłaniu do nas dokumentów.

Bardziej szczegółowe informacje odnośnie procedury leasingu znajdą Państwo na stronie: https://www.vwfs.pl/pomoc-i-informacje/strefa-kierowcy/4903.html

DZIAŁ CZĘŚCI
Czy mogę opłacić usługę serwisową lub zamówione części w ratach?

Volkswagen Bank daje Państwu możliwość sfinansowania w ratach usługi serwisowej lub zamówionych części od 1000 zł do 50000 zł zgodnie z aktualną ofertą Banku.

Kalkulator rat oraz szczegóły oferty kredytowej znajdą Państwo na stronie: https://www.vwfs.pl/klienci-indywidualni/uslugi-bankowe/kredyt-gotowkowy/kredyt-na-finansowanie-zakupow-w-salonie.html

CAR DETAILING
Co to jest car detailing?

Car Detailing to usługa pielęgnacji samochodu. Obejmuje ona takie czynności jak kompleksowe czyszczenie pojazdu z zewnątrz i wewnątrz oraz konserwacje czy nawet renowacje niektórych elementów.

CAR DETAILING
Czy usługi Car Detailingu wykonywane są tylko na samochodach marki VW, SEAT, SKODA, CUPRA?

Nie, nie tylko. Przyjmujemy samochody każdej marki oraz każdego segmentu.

CAR DETAILING
Od czego zależy koszt usługi?

Koszt usługi zależy od wielkości samochodu, tj. z jakiego jest segmentu, a także czy jest to samochód nowy czy używany. Pełen cennik dostępny jest u Doradców.

CAR DETAILING
Co to jest powłoka polimerowa?

Powłoka polimerowa ma podobne działanie do wosku, ale to, co ją wyróżnia to przede wszystkim większe właściwości hydrofobowe. Dzięki nałożeniu powłoki polimerowej lakier karoserii jest bardziej uwydatniony. Preparat dodatkowo chroni lakier przed działaniem promieni UV, chemią, warunkami atmosferycznymi i brudem drogowym. Odpowiednia pielęgnacja samochodu po wykonanej usłudze zapewnia utrzymanie się powłoki do 9 miesięcy.

CAR DETAILING
Co to jest powłoka ceramiczna?

Powłoka ceramiczna zabezpiecza lakier samochodu. Jest bardzo trwałym preparatem, może utrzymywać się nawet przez 3 lata od wykonania usługi. Tworzy ona dodatkową warstwę na lakierze, która chroni karoserię przed korozją, uszkodzeniami, a przede wszystkim ma właściwości hydrofobowe.

CAR DETAILING
Po co zabezpieczać lakier powłoką polimerową lub ceramiczną?

Lakier warto zabezpieczyć powłoką polimerową lub ceramiczną, aby zachować jego blask na dłużej, zabezpieczyć karoserię przez uszkodzeniami oraz przed brudem.

CAR DETAILING
Czy można zabezpieczyć każde auto?

Tak, w naszym Studio Car Detailingu można wykonać usługę na każdym samochodzie.

CAR DETAILING
Jakie produkty są wykorzystywane do nałożenia powłoki?

Do nałożenia powłoki ceramicznej lub polimerowej wykorzystujemy produkty firmy nanotechn:q.

CAR DETAILING
Ile czasu trwa nałożenie powłoki zabezpieczającej?

Nałożenie powłoki zajmuje od kilku do kilkunastu godzin. Czas wykonania usługi zależy od segmentu samochodu oraz konieczności wykonania czynności przygotowujących do nałożenia powłoki (np. mycie detailingowe).

CAR DETAILING
Ile utrzymuje się powłoka polimerowa?

Powłoka polimerowa utrzymuje się do 9 miesięcy.

CAR DETAILING
Ile utrzymuje się powłoka ceramiczna?

To zależy od wykorzystanego preparatu do nałożenia powłoki oraz odpowiedniej pielęgnacji po usłudze. Powłoka może zapewnić ochronę lakieru do 3-4 lat.

CAR DETAILING
Czy na każde auto można nałożyć powłokę zabezpieczającą?

Tak, można zabezpieczyć każdy samochód.

CAR DETAILING
Czy powłoka zabezpieczająca chroni lakier przed zarysowaniem?

Powłoka chroni lakier przed delikatnymi zarysowaniami. Przed celowym działaniem osób trzecich niestety nie.

CAR DETAILING
Jak przygotować auto do usługi?

Przygotowaniem samochodu do nałożenia powłoki lub folii zabezpieczającej zajmują się już bezpośrednio nasi detailerzy.

CAR DETAILING
Jak myć auto z nałożoną powłoką zabezpieczającą?

Auto z nałożoną powłoką najlepiej myć ręcznie lub na myjni bezdotykowej.

CAR DETAILING
Co to jest folia PPF?

Jest to bezbarwna folia poliuretanowa o bardzo dużej odporności na ścieranie i uszkodzenia. Jest zdolna do samoregeneracji.

CAR DETAILING
Dlaczego warto zabezpieczyć samochód folią ochronną PPF?

Dzięki aplikacji folii PPF zabezpieczamy lakier przed uszkodzeniami, szkodliwymi substancjami  chemicznymi, które mogłyby wpłynąć na kolor i jego trwałość oraz promieniami UV.

CAR DETAILING
Czy folia PPF może być kolorowa?

Obecnie są oferowane folie kolorowe, natomiast w naszym studio Car Detailingu na tę chwilę aplikujemy bezbarwne folie ochronne PPF.

CAR DETAILING
Czy można okleić poszczególne elementy samochodu?

Tak, można okleić wybrane elementy samochodu, m.in.: reflektory, klamki, zderzak. Taka usługa jest ustalana indywidualnie ze Studiem Car Detailingu.

CAR DETAILING
Ile czasu trwa zabezpieczenie auta folią PPF?

To zależy od zakresu usługi i segmentu samochodu. Może to potrwać od jednego do kilku dni.

CAR DETAILING
Jak myć samochód z folią PPF?

Samochód z nałożoną folią PPF najlepiej jest myć na myjni bezdotykowej lub ręcznie.

CAR DETAILING
Jak przygotować samochód do aplikacji folii PPF?

Przygotowaniem samochodu do nałożenia folii zabezpieczającej zajmują się już bezpośrednio nasi detailerzy.

CAR DETAILING
Co to jest mycie Detailingowe?

To wieloetapowe mycie samochodu. Polega ono na dokładnym oczyszczeniu karoserii oraz elementów nadwozia i kół ze wszystkich zanieczyszczeń. Do mycia detailingowego używa się produktów bezpiecznych dla lakieru. Usługę wykonuje się w celu pielęgnacji lakieru, a także przed kolejnymi zabiegami jak nałożenie powłoki czy folii.

CAR DETAILING
Ile czasu trwa mycie Detailingowe?

Jest to czasochłonny proces, który zajmuje kilka godzin.

RÓŻNE
Dlaczego i do czego potrzebujemy numeru VIN?

Może od początku? VIN oznacza Vehicle Identification Number, z ang. Numer Identyfikacyjny Pojazdu. Można powiedzieć, że numer VIN to nic innego jak PESEL naszego samochodu. Na jego podstawie możemy perfekcyjnie dopasować potrzebne do naprawy części, albo sprawdzić akcje fabryczne producenta, dbając tym samym o bezpieczeństwo i komfort Naszych Klientów.

RÓŻNE
Gdzie znajdę numer VIN?

Numer VIN znajdziemy przede wszystkim na pierwszej stronie naszego dowodu rejestracyjnego (pozycja E). Możemy go również odszukać w Naszym pojeździe, a najlepiej dostępnymi miejscami są np.: lewy dolny róg szyby czołowej naszego pojazdu, a także na tabliczce znamionowej, która jest przyczepiona na słupku B, po otwarciu drzwi.

RÓŻNE
Dlaczego potrzebujemy NIP?

Numer Identyfikacji Podatkowej pomoże nam pobrać dane posiadanej firmy z ogólnopolskiego systemu, co przyspiesza przygotowanie faktury za usługi, a w przypadku zakupu auta pozwala szybko przygotować spersonalizowaną ofertę z rabatami dopasowanymi do działalności gospodarczej.

RÓŻNE
Dlaczego nie mogę się dodzwonić do Działu X?

W skali dnia próbuje się z nami skontaktować statystycznie 350 Klientów. Są to kanały wyłącznie elektroniczne. Jak wiadomo Nasi doradcy obsługują również Klientów na miejscu, którzy przyjechali do salonu lub realizują zadania z obsługą bieżącą naszych Klientów. Może dochodzić do chwil, w których nie jesteśmy w stanie odebrać telefonu lub odpowiedzieć na e-mail natychmiastowo, ale zawsze sumiennie dokładamy wszelkich starań, by wszyscy Klienci czuli się zaopiekowani.

RÓŻNE
Jakie korzyści mam z posiadania pakietu serwisowego?

Przede wszystkim mamy pełną kontrolę kosztów – z góry wiemy ile zapłacimy. Nie interesuje nas inflacja, ogólny wzrost ceny robocizny czy części.

RÓŻNE
Dlaczego dzwonimy z ankietami jakościowymi po Naszych usługach?

Naszą główną misją jest praca na rzecz Naszych Klientów. Informacja o jakości naszej pracy, pozwala nam przede wszystkim poprawiać proces obsługi Klientów w salonie, według rzeczywistych potrzeb i przekazanych wskazówek.

RÓŻNE
Dlaczego nie udostępniamy numerów bezpośrednich do naszych Doradców?

Brak numerów bezpośrednich do naszych Doradców jest spowodowany kolejnością realizowanych przez nich obowiązków. Bardzo często doradca jest w danej chwili zajęty – ma Klienta przy biurku, jazdę testową, oględziny lub wydaje auto. Chcąc zaoszczędzić cenny czas naszych Klientów, preferujemy przekazanie krótkiej informacji, dzięki czemu Doradca w pierwszej, wolnej chwili, wie z kim się kontaktować i w jakiej sprawie.

ELEKTROMOBILNOŚĆ
Jakie są rodzaje pojazdów elektrycznych?

Wyróżniamy pojazdy w pełni elektryczne, posiadające jedynie silnik (bądź dwa silniki w pojazdach z napędem na 4 koła) elektryczny. Są również pojazdy zelektryfikowane, które posiadają silnik spalinowy oraz silnik elektryczny. Wśród tych pojazdów wyróżniamy: MHEV(tzw. miękka hybryda) oraz PHEV (hybryda plug in)

ELEKTROMOBILNOŚĆ
Jakie korzyści płyną z jazdy samochodem elektrycznym?

Użytkując samochód w pełni elektryczny możemy poruszać się buspasami, przejeżdżać ulicami bądź wjeżdżać na wydzielone tereny miejskie, które są niedostępne dla samochodów z napędem konwencjonalnym, parkować bezpłatnie na publicznych parkingach oraz korzystać z dedykowanych miejsc parkingowych dla samochodów BEV.

ELEKTROMOBILNOŚĆ
Jak i gdzie mogę naładować samochód elektryczny?

Samochód elektryczny można naładować na dostępnych stacjach ładowania, poprzez wallboxy, a nawet podłączając się do gniazdka 230 V np. w garażu.

ELEKTROMOBILNOŚĆ
Czy muszę codziennie doładowywać akumulatory?

Nie, nie trzeba codziennie ładować akumulatorów.

ELEKTROMOBILNOŚĆ
Jakie dotacje (i specjalne strefy) będą dla mnie dostępne w przypadku korzystania z samochodu BEV/ PHEV?

Dotacje przysługują jedynie przy zakupie samochodu w pełni elektrycznego (BEV). Dofinansowanie do zakupu zeroemisyjnego pojazdu dostępne jest w ramach programu „Mój Elektryk”.

ELEKTROMOBILNOŚĆ
Czym jest ładowarka SEAT-a/VW/Skody i dlaczego jest mi potrzebna?

W rzeczywistości każdy samochód z możliwością ładowania jest wyposażony w ładowarkę pokładową. Dodatkowo przy zakupie samochodu, klient otrzymuje przewód do ładowania przygotowany do gniazdka 230 lub 400 V. Jest on potrzebny do ładowania akumulatorów.

ELEKTROMOBILNOŚĆ
Czy mój pojazd mogę ładować tylko za pomocą ładowarek SEAT-a/VW/Skody?

Nie, można korzystać ze wszystkich ładowarek spełniających wymogi producenta. Aby naładować samochód elektryczny można korzystać również ze wolnostojących oraz ściennych (wallbox) stacji ładowania zewnętrznych operatorów, a także domowego gniazdka.

DZIAŁ SPRZEDAŻY
Na jakich oponach przyjeżdża samochód?

Niezależnie od pory roku samochód ma opony letnie. Na miejscu w salonie, możesz zamówić opony lub koła zimowe.

DZIAŁ SPRZEDAŻY
Jaki jest czas oczekiwania na samochód?

Czas oczekiwania na samochód jest uzależniona od modelu. Obecnie wynosi od 3 do 10 miesięcy.

DZIAŁ SPRZEDAŻY
W jaki sposób mogę umówić się na jazdę testową?

Poprzez formularz dostępny w górnej części strony, mailowo, telefonicznie lub osobiście w trakcie wizyty.

DZIAŁ SPRZEDAŻY
Czym się różni T-Roc od T-Cross’a?

T-Cross jest budowany na platformie Polo, a T-Roc na platformie Golfa.

DZIAŁ SPRZEDAŻY
Od czego zależy cena samochodu?

Cena samochodu zależy od wersji silnika, a także wersji wyposażenia oraz dodatkowych elementów wyposażenia, które dobierzemy.

DZIAŁ SPRZEDAŻY
Czy są auta dostępne od ręki?

W naszej ofercie posiadamy samochody dostępne od ręki. Aktualną ofertę możesz sprawdzić w salonie podczas wizyty osobistej, kontaktując się z nami telefonicznie lub mailowo, na stronie internetowej odreki.motorpolwroclaw.pl

DZIAŁ F&I
Kiedy najwcześniej mogę otrzymać ofertę kontynuacji ubezpieczenia?

Dział Ubezpieczeń może przygotować propozycję wznowienia polisy na 30 dni przed zakończeniem aktualnego ubezpieczenia.

DZIAŁ F&I
2Czy mogę doubezpieczyć pojazd w trakcie trwania polisy?

Towarzystwa dają możliwość rozszerzenia pewnych opcji w zakresie Autocasco i OC (np. Zielona Karta). Nie ma możliwości rozszerzenia zakresu ochrony w ramach Assistance.

DZIAŁ F&I
W jaki sposób mogę opłacić ubezpieczenie komunikacyjne?

Polisę komunikacyjną mogą Państwo opłacić na różne sposoby:

  • na miejscu kartą lub gotówką w kasie Salonu,
  • przelewem tradycyjnym na podstawie danych podanych przez Specjalistę ds. Ubezpieczeń,
  • płatnością online, poprzez link wysłany przez doradcę; w tej formie płatności polisę opłacą Państwo przelewem PayU, kartą lub Blikiem
  • sfinansowanie polisy kredytem, rozkładając płatność od 6 do 12 rat

Kalkulator rat i szczegóły oferty na stronie: https://www.vwfs.pl/klienci-indywidualni/uslugi-bankowe/kredyt-gotowkowy/kredyt-na-ubezpieczenie.html

Po więcej informacji zapraszamy do naszego Działu Ubezpieczeń, tel. +48 71 788 57 50.

DZIAŁ F&I
Jaki otrzymam termin płatności za polisę ubezpieczeniową?

Zawierając polisę w Salonie, płatność będzie wymagana na miejscu w kasie.

Zawierając polisę w systemie zdalnym (przelew tradycyjny, przelew PayU) otrzymają Państwo termin płatności na dwa dni robocze przed końcem ochrony aktualnej polisy.

Jeśli wystawienie polisy wypada na dzień końca ochrony, płatność będzie wymagana jeszcze tego samego dnia zgodnie ze wskazanym dokładnym terminem przez doradcę.

DZIAŁ F&I
Czy w Leasingu mogę zawrzeć własną polisę?

Oczywiście, Leasing daje taką możliwość. Niezbędne do tego będzie przesłanie oferty wraz z formularzem weryfikacyjnym do Volkswagen Leasing i uzyskanie zgody na ubezpieczenie zewnętrzne (poza VWSU) w terminie 14 dni przed końcem aktualnej polisy. Formularz jest dostępny na Portalu Klienta. Usługa taka zgodnie z tabelą opłat i prowizji kosztuje 300,00 zł netto.

DZIAŁ F&I
Co się dzieje z polisą po wykupie pojazdu z leasingu/zakończeniu kredytu?

Po zakończeniu kredytu należy zgłosić się z dokumentem potwierdzającym ten fakt, do Działu Ubezpieczeń, aby nanieść aneksem zmianę o braku cesjonariusza.

Po zakończeniu leasingu w zależności od Towarzystwa należy przesłać fakturę wykupu do Działu Ubezpieczeń:

  • dla polis z TU Allianz w ciągu 30 dni
  • dla polis z TU Ergo Hestia, niezwłocznie, lecz nie później niż 30 dni;
  • dla polis z TU Warta, niezwłocznie.

Dział Ubezpieczeń wystawi aneks do polisy na wykup pojazdu.

DZIAŁ F&I
Gdzie i do kiedy mogę wypowiedzieć polisę?

Jeśli zdecydują się Państwo na ofertę innego Towarzystwa niż nasze, należy wypowiedzieć aktualną polisę nie później niż na jeden dzień przed upływem ochrony aktualnego ubezpieczenia. Wypowiedzenie należy wysłać bezpośrednio do Towarzystwa:

DZIAŁ F&I
Gdzie mogę zgłosić szkodę komunikacyjną ?

Jeśli wystąpi szkoda komunikacyjna, należy ją zgłosić bezpośrednio do Towarzystwa telefonicznie lub poprzez formularz internetowy:

  1. Allianz:
    Tel. + 48 224 224 224
    Formularz: https://www.allianz.pl/pl_PL/dla-ciebie/szkody-i-obsluga/szkody-roszczenia/samochod.html
  2. Ergo Hestia:
    Tel. +48 801 107 107 lub +48 58 558 70 00
    Formularz: https://zgloszenieszkody.ergohestia.pl/#/wizard/step1?brand=ihestia
  3. Warta:
    Tel. +48 22 318 82 26
    Formularz: https://www.warta.pl/pomoc-i-obsluga/zgloszenie-szkody/formularz-majatek/#/dla-ciebie/pojazd/informacje-o-zdarzeniu

Następnie należy zgłosić się z numerem szkody do najbliższej Autoryzowanej Stacji Obsługi. Nasi Doradcy pomogą w likwidacji szkody i dalszym kontaktem z Towarzystwem.

DZIAŁ F&I
Polisę wystawił mi Leasing, inną ofertę otrzymałem z Salonu, co w takiej sytuacji ?

Zgodnie z Ogólnymi Warunkami Leasingu, Leasingodawca ostatniego dnia ochrony bieżącej polisy, w przypadku braku jej kontynuacji w Salonie lub zgody VWL na polisę zewnętrzną, wystawi ubezpieczenie na kolejny okres ochrony.

W takiej sytuacji zapraszamy do kontaktu z Leasingiem celem zweryfikowania warunków wystawionej polisy na wskazanych niżej Infoliniach:

Leasing: + 48 22 528 96 28

Ubezpieczenia: + 48 22 538 74 00

DZIAŁ F&I
Jak wygląda procedura cesji leasingu?

Rozpoczęcie procedury cesji, zaczyna się od zapytania o chęci przeniesienia leasingu na inną osobę lub firmę. Takie zapytanie należy wysłać na adres cesja@vwfs.com

Następnie Leasing weryfikuje aktualnego Korzystającego oraz Przejmującego na podstawie dokumentów, które wskaże Państwu obsługa cesji.

Salon dealerski zapewni Państwu podpisanie umowy u nas na miejscu i w godzinach pracy działu F&I, jednak dopiero po wcześniejszej pozytywnej decyzji Leasingu i przesłaniu do nas dokumentów.

Bardziej szczegółowe informacje odnośnie procedury leasingu znajdą Państwo na stronie: https://www.vwfs.pl/pomoc-i-informacje/strefa-kierowcy/4903.html

DZIAŁ CZĘŚCI
Czy mogę opłacić usługę serwisową lub zamówione części w ratach?

Volkswagen Bank daje Państwu możliwość sfinansowania w ratach usługi serwisowej lub zamówionych części od 1000 zł do 50000 zł zgodnie z aktualną ofertą Banku.

Kalkulator rat oraz szczegóły oferty kredytowej znajdą Państwo na stronie: https://www.vwfs.pl/klienci-indywidualni/uslugi-bankowe/kredyt-gotowkowy/kredyt-na-finansowanie-zakupow-w-salonie.html

CAR DETAILING
Co to jest car detailing?

Car Detailing to usługa pielęgnacji samochodu. Obejmuje ona takie czynności jak kompleksowe czyszczenie pojazdu z zewnątrz i wewnątrz oraz konserwacje czy nawet renowacje niektórych elementów.

CAR DETAILING
Czy usługi Car Detailingu wykonywane są tylko na samochodach marki VW, SEAT, SKODA, CUPRA?

Nie, nie tylko. Przyjmujemy samochody każdej marki oraz każdego segmentu.

CAR DETAILING
Od czego zależy koszt usługi?

Koszt usługi zależy od wielkości samochodu, tj. z jakiego jest segmentu, a także czy jest to samochód nowy czy używany. Pełen cennik dostępny jest u Doradców.

CAR DETAILING
Co to jest powłoka polimerowa?

Powłoka polimerowa ma podobne działanie do wosku, ale to, co ją wyróżnia to przede wszystkim większe właściwości hydrofobowe. Dzięki nałożeniu powłoki polimerowej lakier karoserii jest bardziej uwydatniony. Preparat dodatkowo chroni lakier przed działaniem promieni UV, chemią, warunkami atmosferycznymi i brudem drogowym. Odpowiednia pielęgnacja samochodu po wykonanej usłudze zapewnia utrzymanie się powłoki do 9 miesięcy.

CAR DETAILING
Co to jest powłoka ceramiczna?

Powłoka ceramiczna zabezpiecza lakier samochodu. Jest bardzo trwałym preparatem, może utrzymywać się nawet przez 3 lata od wykonania usługi. Tworzy ona dodatkową warstwę na lakierze, która chroni karoserię przed korozją, uszkodzeniami, a przede wszystkim ma właściwości hydrofobowe.

CAR DETAILING
Po co zabezpieczać lakier powłoką polimerową lub ceramiczną?

Lakier warto zabezpieczyć powłoką polimerową lub ceramiczną, aby zachować jego blask na dłużej, zabezpieczyć karoserię przez uszkodzeniami oraz przed brudem.

CAR DETAILING
Czy można zabezpieczyć każde auto?

Tak, w naszym Studio Car Detailingu można wykonać usługę na każdym samochodzie.

CAR DETAILING
Jakie produkty są wykorzystywane do nałożenia powłoki?

Do nałożenia powłoki ceramicznej lub polimerowej wykorzystujemy produkty firmy nanotechn:q.

CAR DETAILING
Ile czasu trwa nałożenie powłoki zabezpieczającej?

Nałożenie powłoki zajmuje od kilku do kilkunastu godzin. Czas wykonania usługi zależy od segmentu samochodu oraz konieczności wykonania czynności przygotowujących do nałożenia powłoki (np. mycie detailingowe).

CAR DETAILING
Ile utrzymuje się powłoka polimerowa?

Powłoka polimerowa utrzymuje się do 9 miesięcy.

CAR DETAILING
Ile utrzymuje się powłoka ceramiczna?

To zależy od wykorzystanego preparatu do nałożenia powłoki oraz odpowiedniej pielęgnacji po usłudze. Powłoka może zapewnić ochronę lakieru do 3-4 lat.

CAR DETAILING
Czy na każde auto można nałożyć powłokę zabezpieczającą?

Tak, można zabezpieczyć każdy samochód.

CAR DETAILING
Czy powłoka zabezpieczająca chroni lakier przed zarysowaniem?

Powłoka chroni lakier przed delikatnymi zarysowaniami. Przed celowym działaniem osób trzecich niestety nie.

CAR DETAILING
Jak przygotować auto do usługi?

Przygotowaniem samochodu do nałożenia powłoki lub folii zabezpieczającej zajmują się już bezpośrednio nasi detailerzy.

CAR DETAILING
Jak myć auto z nałożoną powłoką zabezpieczającą?

Auto z nałożoną powłoką najlepiej myć ręcznie lub na myjni bezdotykowej.

CAR DETAILING
Co to jest folia PPF?

Jest to bezbarwna folia poliuretanowa o bardzo dużej odporności na ścieranie i uszkodzenia. Jest zdolna do samoregeneracji.

CAR DETAILING
Dlaczego warto zabezpieczyć samochód folią ochronną PPF?

Dzięki aplikacji folii PPF zabezpieczamy lakier przed uszkodzeniami, szkodliwymi substancjami  chemicznymi, które mogłyby wpłynąć na kolor i jego trwałość oraz promieniami UV.

CAR DETAILING
Czy folia PPF może być kolorowa?

Obecnie są oferowane folie kolorowe, natomiast w naszym studio Car Detailingu na tę chwilę aplikujemy bezbarwne folie ochronne PPF.

CAR DETAILING
Czy można okleić poszczególne elementy samochodu?

Tak, można okleić wybrane elementy samochodu, m.in.: reflektory, klamki, zderzak. Taka usługa jest ustalana indywidualnie ze Studiem Car Detailingu.

CAR DETAILING
Ile czasu trwa zabezpieczenie auta folią PPF?

To zależy od zakresu usługi i segmentu samochodu. Może to potrwać od jednego do kilku dni.

CAR DETAILING
Jak myć samochód z folią PPF?

Samochód z nałożoną folią PPF najlepiej jest myć na myjni bezdotykowej lub ręcznie.

CAR DETAILING
Jak przygotować samochód do aplikacji folii PPF?

Przygotowaniem samochodu do nałożenia folii zabezpieczającej zajmują się już bezpośrednio nasi detailerzy.

CAR DETAILING
Co to jest mycie Detailingowe?

To wieloetapowe mycie samochodu. Polega ono na dokładnym oczyszczeniu karoserii oraz elementów nadwozia i kół ze wszystkich zanieczyszczeń. Do mycia detailingowego używa się produktów bezpiecznych dla lakieru. Usługę wykonuje się w celu pielęgnacji lakieru, a także przed kolejnymi zabiegami jak nałożenie powłoki czy folii.

CAR DETAILING
Ile czasu trwa mycie Detailingowe?

Jest to czasochłonny proces, który zajmuje kilka godzin.

RÓŻNE
Dlaczego i do czego potrzebujemy numeru VIN?

Może od początku? VIN oznacza Vehicle Identification Number, z ang. Numer Identyfikacyjny Pojazdu. Można powiedzieć, że numer VIN to nic innego jak PESEL naszego samochodu. Na jego podstawie możemy perfekcyjnie dopasować potrzebne do naprawy części, albo sprawdzić akcje fabryczne producenta, dbając tym samym o bezpieczeństwo i komfort Naszych Klientów.

RÓŻNE
Gdzie znajdę numer VIN?

Numer VIN znajdziemy przede wszystkim na pierwszej stronie naszego dowodu rejestracyjnego (pozycja E). Możemy go również odszukać w Naszym pojeździe, a najlepiej dostępnymi miejscami są np.: lewy dolny róg szyby czołowej naszego pojazdu, a także na tabliczce znamionowej, która jest przyczepiona na słupku B, po otwarciu drzwi.

RÓŻNE
Dlaczego potrzebujemy NIP?

Numer Identyfikacji Podatkowej pomoże nam pobrać dane posiadanej firmy z ogólnopolskiego systemu, co przyspiesza przygotowanie faktury za usługi, a w przypadku zakupu auta pozwala szybko przygotować spersonalizowaną ofertę z rabatami dopasowanymi do działalności gospodarczej.

RÓŻNE
Dlaczego nie mogę się dodzwonić do Działu X?

W skali dnia próbuje się z nami skontaktować statystycznie 350 Klientów. Są to kanały wyłącznie elektroniczne. Jak wiadomo Nasi doradcy obsługują również Klientów na miejscu, którzy przyjechali do salonu lub realizują zadania z obsługą bieżącą naszych Klientów. Może dochodzić do chwil, w których nie jesteśmy w stanie odebrać telefonu lub odpowiedzieć na e-mail natychmiastowo, ale zawsze sumiennie dokładamy wszelkich starań, by wszyscy Klienci czuli się zaopiekowani.

RÓŻNE
Jakie korzyści mam z posiadania pakietu serwisowego?

Przede wszystkim mamy pełną kontrolę kosztów – z góry wiemy ile zapłacimy. Nie interesuje nas inflacja, ogólny wzrost ceny robocizny czy części.

RÓŻNE
Dlaczego dzwonimy z ankietami jakościowymi po Naszych usługach?

Naszą główną misją jest praca na rzecz Naszych Klientów. Informacja o jakości naszej pracy, pozwala nam przede wszystkim poprawiać proces obsługi Klientów w salonie, według rzeczywistych potrzeb i przekazanych wskazówek.

RÓŻNE
Dlaczego nie udostępniamy numerów bezpośrednich do naszych Doradców?

Brak numerów bezpośrednich do naszych Doradców jest spowodowany kolejnością realizowanych przez nich obowiązków. Bardzo często doradca jest w danej chwili zajęty – ma Klienta przy biurku, jazdę testową, oględziny lub wydaje auto. Chcąc zaoszczędzić cenny czas naszych Klientów, preferujemy przekazanie krótkiej informacji, dzięki czemu Doradca w pierwszej, wolnej chwili, wie z kim się kontaktować i w jakiej sprawie.

ELEKTROMOBILNOŚĆ
Jakie są rodzaje pojazdów elektrycznych?

Wyróżniamy pojazdy w pełni elektryczne, posiadające jedynie silnik (bądź dwa silniki w pojazdach z napędem na 4 koła) elektryczny. Są również pojazdy zelektryfikowane, które posiadają silnik spalinowy oraz silnik elektryczny. Wśród tych pojazdów wyróżniamy: MHEV(tzw. miękka hybryda) oraz PHEV (hybryda plug in)

ELEKTROMOBILNOŚĆ
Jakie korzyści płyną z jazdy samochodem elektrycznym?

Użytkując samochód w pełni elektryczny możemy poruszać się buspasami, przejeżdżać ulicami bądź wjeżdżać na wydzielone tereny miejskie, które są niedostępne dla samochodów z napędem konwencjonalnym, parkować bezpłatnie na publicznych parkingach oraz korzystać z dedykowanych miejsc parkingowych dla samochodów BEV.

ELEKTROMOBILNOŚĆ
Jak i gdzie mogę naładować samochód elektryczny?

Samochód elektryczny można naładować na dostępnych stacjach ładowania, poprzez wallboxy, a nawet podłączając się do gniazdka 230 V np. w garażu.

ELEKTROMOBILNOŚĆ
Czy muszę codziennie doładowywać akumulatory?

Nie, nie trzeba codziennie ładować akumulatorów.

ELEKTROMOBILNOŚĆ
Jakie dotacje (i specjalne strefy) będą dla mnie dostępne w przypadku korzystania z samochodu BEV/ PHEV?

Dotacje przysługują jedynie przy zakupie samochodu w pełni elektrycznego (BEV). Dofinansowanie do zakupu zeroemisyjnego pojazdu dostępne jest w ramach programu „Mój Elektryk”.

ELEKTROMOBILNOŚĆ
Czym jest ładowarka SEAT-a/VW/Skody i dlaczego jest mi potrzebna?

W rzeczywistości każdy samochód z możliwością ładowania jest wyposażony w ładowarkę pokładową. Dodatkowo przy zakupie samochodu, klient otrzymuje przewód do ładowania przygotowany do gniazdka 230 lub 400 V. Jest on potrzebny do ładowania akumulatorów.

ELEKTROMOBILNOŚĆ
Czy mój pojazd mogę ładować tylko za pomocą ładowarek SEAT-a/VW/Skody?

Nie, można korzystać ze wszystkich ładowarek spełniających wymogi producenta. Aby naładować samochód elektryczny można korzystać również ze wolnostojących oraz ściennych (wallbox) stacji ładowania zewnętrznych operatorów, a także domowego gniazdka.

NIE ZNAJDUJESZ ODPOWIEDZI?
Wyślij swoje
Pytanie

W celu otrzymania odpowiedzi na pytanie, prosimy wypełnić formularz.

    Zgoda na komunikację marketingową

    Chcę otrzymywać komunikację marketingową od Auto Group Polska Sp. z o.o. za pośrednictwem:
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez spółkę: Auto Group Polska Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, Aleja Karkonoska 47, 53-015 Wrocław, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000956152, NIP: 9910365128, Regon: 160088568, (dalej: Spółka) moich danych osobowych, tj. danych powyżej wskazanych, jak i danych zebranych o moich zapytaniach, zainteresowaniach, ofertach, zamówieniach i zleceniach realizowanych za przez Spółkę w celu marketingu dot. produktów (w tym akcesoriów) i usług oferowanych przez Spółkę, w tym także w celu profilowania na potrzeby marketingu oraz realizacji działań posprzedażowych polegających na prowadzeniu i analizie badań satysfakcji klienta lub zainteresowania produktami i usługami oferowanymi przez Spółkę.
    Wyrażenie zgody w ww. celach jest dobrowolne. Brak zgody oznacza, że nie będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w ww. celach, w tym przesyłać ww. informacji marketingowych i handlowych.
    Wnioski o wprowadzenie zmian w zakresie oświadczenia o wyrażeniu zgody oraz prawo do wycofania zgody
    W każdej chwili może Pani/Pan cofnąć udzieloną zgodę:
    • wypełniając formularz wycofania udzielonej zgody znajdujący się pod linkiem: https://motorpolwroclaw.pl/wycofaniezgody
    • wysyłając e-mail na adres: rodo@autogrouppolska.pl;
    • dzwoniąc pod nr tel.:+ 4871 333 22 29;
    • pisemnie na adres: Auto Group Polska Sp. z o.o., oddział Motorpol Wrocław, Aleja Karkonoska 81, 53-015 Wrocław.
    Cofnięcie zgody nie będzie miało jednak wpływu na przetwarzanie, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
    Dalsze informacje dotyczące przetwarzania moich danych osobowych oraz przysługujących mi praw znajdują są w polityce prywatności dostępnej na tej stronie: KLAUZULA INFORMACYJNA