Niezależnie od pory roku samochód ma opony letnie. Na miejscu w salonie, możesz zamówić opony lub koła zimowe.
Czas oczekiwania na samochód jest uzależniona od modelu. Obecnie wynosi od 3 do 10 miesięcy.
Poprzez formularz dostępny w górnej części strony, mailowo, telefonicznie lub osobiście w trakcie wizyty.
T-Cross jest budowany na platformie Polo, a T-Roc na platformie Golfa.
Cena samochodu zależy od wersji silnika, a także wersji wyposażenia oraz dodatkowych elementów wyposażenia, które dobierzemy.
W naszej ofercie posiadamy samochody dostępne od ręki. Aktualną ofertę możesz sprawdzić w salonie podczas wizyty osobistej, kontaktując się z nami telefonicznie lub mailowo, na stronie internetowej odreki.motorpolwroclaw.pl
Dział Ubezpieczeń może przygotować propozycję wznowienia polisy na 30 dni przed zakończeniem aktualnego ubezpieczenia.
Towarzystwa dają możliwość rozszerzenia pewnych opcji w zakresie Autocasco i OC (np. Zielona Karta). Nie ma możliwości rozszerzenia zakresu ochrony w ramach Assistance.
Polisę komunikacyjną mogą Państwo opłacić na różne sposoby:
Kalkulator rat i szczegóły oferty na stronie: https://www.vwfs.pl/klienci-indywidualni/uslugi-bankowe/kredyt-gotowkowy/kredyt-na-ubezpieczenie.html
Po więcej informacji zapraszamy do naszego Działu Ubezpieczeń, tel. +48 71 788 57 50.
Zawierając polisę w Salonie, płatność będzie wymagana na miejscu w kasie.
Zawierając polisę w systemie zdalnym (przelew tradycyjny, przelew PayU) otrzymają Państwo termin płatności na dwa dni robocze przed końcem ochrony aktualnej polisy.
Jeśli wystawienie polisy wypada na dzień końca ochrony, płatność będzie wymagana jeszcze tego samego dnia zgodnie ze wskazanym dokładnym terminem przez doradcę.
Oczywiście, Leasing daje taką możliwość. Niezbędne do tego będzie przesłanie oferty wraz z formularzem weryfikacyjnym do Volkswagen Leasing i uzyskanie zgody na ubezpieczenie zewnętrzne (poza VWSU) w terminie 14 dni przed końcem aktualnej polisy. Formularz jest dostępny na Portalu Klienta. Usługa taka zgodnie z tabelą opłat i prowizji kosztuje 300,00 zł netto.
Po zakończeniu kredytu należy zgłosić się z dokumentem potwierdzającym ten fakt, do Działu Ubezpieczeń, aby nanieść aneksem zmianę o braku cesjonariusza.
Po zakończeniu leasingu w zależności od Towarzystwa należy przesłać fakturę wykupu do Działu Ubezpieczeń:
Dział Ubezpieczeń wystawi aneks do polisy na wykup pojazdu.
Jeśli zdecydują się Państwo na ofertę innego Towarzystwa niż nasze, należy wypowiedzieć aktualną polisę nie później niż na jeden dzień przed upływem ochrony aktualnego ubezpieczenia. Wypowiedzenie należy wysłać bezpośrednio do Towarzystwa:
Jeśli wystąpi szkoda komunikacyjna, należy ją zgłosić bezpośrednio do Towarzystwa telefonicznie lub poprzez formularz internetowy:
Następnie należy zgłosić się z numerem szkody do najbliższej Autoryzowanej Stacji Obsługi. Nasi Doradcy pomogą w likwidacji szkody i dalszym kontaktem z Towarzystwem.
Zgodnie z Ogólnymi Warunkami Leasingu, Leasingodawca ostatniego dnia ochrony bieżącej polisy, w przypadku braku jej kontynuacji w Salonie lub zgody VWL na polisę zewnętrzną, wystawi ubezpieczenie na kolejny okres ochrony.
W takiej sytuacji zapraszamy do kontaktu z Leasingiem celem zweryfikowania warunków wystawionej polisy na wskazanych niżej Infoliniach:
Leasing: + 48 22 528 96 28
Ubezpieczenia: + 48 22 538 74 00
Rozpoczęcie procedury cesji, zaczyna się od zapytania o chęci przeniesienia leasingu na inną osobę lub firmę. Takie zapytanie należy wysłać na adres cesja@vwfs.com
Następnie Leasing weryfikuje aktualnego Korzystającego oraz Przejmującego na podstawie dokumentów, które wskaże Państwu obsługa cesji.
Salon dealerski zapewni Państwu podpisanie umowy u nas na miejscu i w godzinach pracy działu F&I, jednak dopiero po wcześniejszej pozytywnej decyzji Leasingu i przesłaniu do nas dokumentów.
Bardziej szczegółowe informacje odnośnie procedury leasingu znajdą Państwo na stronie: https://www.vwfs.pl/pomoc-i-informacje/strefa-kierowcy/4903.html
Volkswagen Bank daje Państwu możliwość sfinansowania w ratach usługi serwisowej lub zamówionych części od 1000 zł do 50000 zł zgodnie z aktualną ofertą Banku.
Kalkulator rat oraz szczegóły oferty kredytowej znajdą Państwo na stronie: https://www.vwfs.pl/klienci-indywidualni/uslugi-bankowe/kredyt-gotowkowy/kredyt-na-finansowanie-zakupow-w-salonie.html
Car Detailing to usługa pielęgnacji samochodu. Obejmuje ona takie czynności jak kompleksowe czyszczenie pojazdu z zewnątrz i wewnątrz oraz konserwacje czy nawet renowacje niektórych elementów.
Nie, nie tylko. Przyjmujemy samochody każdej marki oraz każdego segmentu.
Koszt usługi zależy od wielkości samochodu, tj. z jakiego jest segmentu, a także czy jest to samochód nowy czy używany. Pełen cennik dostępny jest u Doradców.
Powłoka polimerowa ma podobne działanie do wosku, ale to, co ją wyróżnia to przede wszystkim większe właściwości hydrofobowe. Dzięki nałożeniu powłoki polimerowej lakier karoserii jest bardziej uwydatniony. Preparat dodatkowo chroni lakier przed działaniem promieni UV, chemią, warunkami atmosferycznymi i brudem drogowym. Odpowiednia pielęgnacja samochodu po wykonanej usłudze zapewnia utrzymanie się powłoki do 9 miesięcy.
Powłoka ceramiczna zabezpiecza lakier samochodu. Jest bardzo trwałym preparatem, może utrzymywać się nawet przez 3 lata od wykonania usługi. Tworzy ona dodatkową warstwę na lakierze, która chroni karoserię przed korozją, uszkodzeniami, a przede wszystkim ma właściwości hydrofobowe.
Lakier warto zabezpieczyć powłoką polimerową lub ceramiczną, aby zachować jego blask na dłużej, zabezpieczyć karoserię przez uszkodzeniami oraz przed brudem.
Tak, w naszym Studio Car Detailingu można wykonać usługę na każdym samochodzie.
Do nałożenia powłoki ceramicznej lub polimerowej wykorzystujemy produkty firmy nanotechn:q.
Nałożenie powłoki zajmuje od kilku do kilkunastu godzin. Czas wykonania usługi zależy od segmentu samochodu oraz konieczności wykonania czynności przygotowujących do nałożenia powłoki (np. mycie detailingowe).
Powłoka polimerowa utrzymuje się do 9 miesięcy.
To zależy od wykorzystanego preparatu do nałożenia powłoki oraz odpowiedniej pielęgnacji po usłudze. Powłoka może zapewnić ochronę lakieru do 3-4 lat.
Tak, można zabezpieczyć każdy samochód.
Powłoka chroni lakier przed delikatnymi zarysowaniami. Przed celowym działaniem osób trzecich niestety nie.
Przygotowaniem samochodu do nałożenia powłoki lub folii zabezpieczającej zajmują się już bezpośrednio nasi detailerzy.
Auto z nałożoną powłoką najlepiej myć ręcznie lub na myjni bezdotykowej.
Jest to bezbarwna folia poliuretanowa o bardzo dużej odporności na ścieranie i uszkodzenia. Jest zdolna do samoregeneracji.
Dzięki aplikacji folii PPF zabezpieczamy lakier przed uszkodzeniami, szkodliwymi substancjami chemicznymi, które mogłyby wpłynąć na kolor i jego trwałość oraz promieniami UV.
Obecnie są oferowane folie kolorowe, natomiast w naszym studio Car Detailingu na tę chwilę aplikujemy bezbarwne folie ochronne PPF.
Tak, można okleić wybrane elementy samochodu, m.in.: reflektory, klamki, zderzak. Taka usługa jest ustalana indywidualnie ze Studiem Car Detailingu.
To zależy od zakresu usługi i segmentu samochodu. Może to potrwać od jednego do kilku dni.
Samochód z nałożoną folią PPF najlepiej jest myć na myjni bezdotykowej lub ręcznie.
Przygotowaniem samochodu do nałożenia folii zabezpieczającej zajmują się już bezpośrednio nasi detailerzy.
To wieloetapowe mycie samochodu. Polega ono na dokładnym oczyszczeniu karoserii oraz elementów nadwozia i kół ze wszystkich zanieczyszczeń. Do mycia detailingowego używa się produktów bezpiecznych dla lakieru. Usługę wykonuje się w celu pielęgnacji lakieru, a także przed kolejnymi zabiegami jak nałożenie powłoki czy folii.
Jest to czasochłonny proces, który zajmuje kilka godzin.
Może od początku? VIN oznacza Vehicle Identification Number, z ang. Numer Identyfikacyjny Pojazdu. Można powiedzieć, że numer VIN to nic innego jak PESEL naszego samochodu. Na jego podstawie możemy perfekcyjnie dopasować potrzebne do naprawy części, albo sprawdzić akcje fabryczne producenta, dbając tym samym o bezpieczeństwo i komfort Naszych Klientów.
Numer VIN znajdziemy przede wszystkim na pierwszej stronie naszego dowodu rejestracyjnego (pozycja E). Możemy go również odszukać w Naszym pojeździe, a najlepiej dostępnymi miejscami są np.: lewy dolny róg szyby czołowej naszego pojazdu, a także na tabliczce znamionowej, która jest przyczepiona na słupku B, po otwarciu drzwi.
Numer Identyfikacji Podatkowej pomoże nam pobrać dane posiadanej firmy z ogólnopolskiego systemu, co przyspiesza przygotowanie faktury za usługi, a w przypadku zakupu auta pozwala szybko przygotować spersonalizowaną ofertę z rabatami dopasowanymi do działalności gospodarczej.
W skali dnia próbuje się z nami skontaktować statystycznie 350 Klientów. Są to kanały wyłącznie elektroniczne. Jak wiadomo Nasi doradcy obsługują również Klientów na miejscu, którzy przyjechali do salonu lub realizują zadania z obsługą bieżącą naszych Klientów. Może dochodzić do chwil, w których nie jesteśmy w stanie odebrać telefonu lub odpowiedzieć na e-mail natychmiastowo, ale zawsze sumiennie dokładamy wszelkich starań, by wszyscy Klienci czuli się zaopiekowani.
Przede wszystkim mamy pełną kontrolę kosztów – z góry wiemy ile zapłacimy. Nie interesuje nas inflacja, ogólny wzrost ceny robocizny czy części.
Naszą główną misją jest praca na rzecz Naszych Klientów. Informacja o jakości naszej pracy, pozwala nam przede wszystkim poprawiać proces obsługi Klientów w salonie, według rzeczywistych potrzeb i przekazanych wskazówek.
Brak numerów bezpośrednich do naszych Doradców jest spowodowany kolejnością realizowanych przez nich obowiązków. Bardzo często doradca jest w danej chwili zajęty – ma Klienta przy biurku, jazdę testową, oględziny lub wydaje auto. Chcąc zaoszczędzić cenny czas naszych Klientów, preferujemy przekazanie krótkiej informacji, dzięki czemu Doradca w pierwszej, wolnej chwili, wie z kim się kontaktować i w jakiej sprawie.
Wyróżniamy pojazdy w pełni elektryczne, posiadające jedynie silnik (bądź dwa silniki w pojazdach z napędem na 4 koła) elektryczny. Są również pojazdy zelektryfikowane, które posiadają silnik spalinowy oraz silnik elektryczny. Wśród tych pojazdów wyróżniamy: MHEV(tzw. miękka hybryda) oraz PHEV (hybryda plug in)
Użytkując samochód w pełni elektryczny możemy poruszać się buspasami, przejeżdżać ulicami bądź wjeżdżać na wydzielone tereny miejskie, które są niedostępne dla samochodów z napędem konwencjonalnym, parkować bezpłatnie na publicznych parkingach oraz korzystać z dedykowanych miejsc parkingowych dla samochodów BEV.
Samochód elektryczny można naładować na dostępnych stacjach ładowania, poprzez wallboxy, a nawet podłączając się do gniazdka 230 V np. w garażu.
Nie, nie trzeba codziennie ładować akumulatorów.
Dotacje przysługują jedynie przy zakupie samochodu w pełni elektrycznego (BEV). Dofinansowanie do zakupu zeroemisyjnego pojazdu dostępne jest w ramach programu „Mój Elektryk”.
W rzeczywistości każdy samochód z możliwością ładowania jest wyposażony w ładowarkę pokładową. Dodatkowo przy zakupie samochodu, klient otrzymuje przewód do ładowania przygotowany do gniazdka 230 lub 400 V. Jest on potrzebny do ładowania akumulatorów.
Nie, można korzystać ze wszystkich ładowarek spełniających wymogi producenta. Aby naładować samochód elektryczny można korzystać również ze wolnostojących oraz ściennych (wallbox) stacji ładowania zewnętrznych operatorów, a także domowego gniazdka.
Niezależnie od pory roku samochód ma opony letnie. Na miejscu w salonie, możesz zamówić opony lub koła zimowe.
Czas oczekiwania na samochód jest uzależniona od modelu. Obecnie wynosi od 3 do 10 miesięcy.
Poprzez formularz dostępny w górnej części strony, mailowo, telefonicznie lub osobiście w trakcie wizyty.
T-Cross jest budowany na platformie Polo, a T-Roc na platformie Golfa.
Cena samochodu zależy od wersji silnika, a także wersji wyposażenia oraz dodatkowych elementów wyposażenia, które dobierzemy.
W naszej ofercie posiadamy samochody dostępne od ręki. Aktualną ofertę możesz sprawdzić w salonie podczas wizyty osobistej, kontaktując się z nami telefonicznie lub mailowo, na stronie internetowej odreki.motorpolwroclaw.pl
Dział Ubezpieczeń może przygotować propozycję wznowienia polisy na 30 dni przed zakończeniem aktualnego ubezpieczenia.
Towarzystwa dają możliwość rozszerzenia pewnych opcji w zakresie Autocasco i OC (np. Zielona Karta). Nie ma możliwości rozszerzenia zakresu ochrony w ramach Assistance.
Polisę komunikacyjną mogą Państwo opłacić na różne sposoby:
Kalkulator rat i szczegóły oferty na stronie: https://www.vwfs.pl/klienci-indywidualni/uslugi-bankowe/kredyt-gotowkowy/kredyt-na-ubezpieczenie.html
Po więcej informacji zapraszamy do naszego Działu Ubezpieczeń, tel. +48 71 788 57 50.
Zawierając polisę w Salonie, płatność będzie wymagana na miejscu w kasie.
Zawierając polisę w systemie zdalnym (przelew tradycyjny, przelew PayU) otrzymają Państwo termin płatności na dwa dni robocze przed końcem ochrony aktualnej polisy.
Jeśli wystawienie polisy wypada na dzień końca ochrony, płatność będzie wymagana jeszcze tego samego dnia zgodnie ze wskazanym dokładnym terminem przez doradcę.
Oczywiście, Leasing daje taką możliwość. Niezbędne do tego będzie przesłanie oferty wraz z formularzem weryfikacyjnym do Volkswagen Leasing i uzyskanie zgody na ubezpieczenie zewnętrzne (poza VWSU) w terminie 14 dni przed końcem aktualnej polisy. Formularz jest dostępny na Portalu Klienta. Usługa taka zgodnie z tabelą opłat i prowizji kosztuje 300,00 zł netto.
Po zakończeniu kredytu należy zgłosić się z dokumentem potwierdzającym ten fakt, do Działu Ubezpieczeń, aby nanieść aneksem zmianę o braku cesjonariusza.
Po zakończeniu leasingu w zależności od Towarzystwa należy przesłać fakturę wykupu do Działu Ubezpieczeń:
Dział Ubezpieczeń wystawi aneks do polisy na wykup pojazdu.
Jeśli zdecydują się Państwo na ofertę innego Towarzystwa niż nasze, należy wypowiedzieć aktualną polisę nie później niż na jeden dzień przed upływem ochrony aktualnego ubezpieczenia. Wypowiedzenie należy wysłać bezpośrednio do Towarzystwa:
Jeśli wystąpi szkoda komunikacyjna, należy ją zgłosić bezpośrednio do Towarzystwa telefonicznie lub poprzez formularz internetowy:
Następnie należy zgłosić się z numerem szkody do najbliższej Autoryzowanej Stacji Obsługi. Nasi Doradcy pomogą w likwidacji szkody i dalszym kontaktem z Towarzystwem.
Zgodnie z Ogólnymi Warunkami Leasingu, Leasingodawca ostatniego dnia ochrony bieżącej polisy, w przypadku braku jej kontynuacji w Salonie lub zgody VWL na polisę zewnętrzną, wystawi ubezpieczenie na kolejny okres ochrony.
W takiej sytuacji zapraszamy do kontaktu z Leasingiem celem zweryfikowania warunków wystawionej polisy na wskazanych niżej Infoliniach:
Leasing: + 48 22 528 96 28
Ubezpieczenia: + 48 22 538 74 00
Rozpoczęcie procedury cesji, zaczyna się od zapytania o chęci przeniesienia leasingu na inną osobę lub firmę. Takie zapytanie należy wysłać na adres cesja@vwfs.com
Następnie Leasing weryfikuje aktualnego Korzystającego oraz Przejmującego na podstawie dokumentów, które wskaże Państwu obsługa cesji.
Salon dealerski zapewni Państwu podpisanie umowy u nas na miejscu i w godzinach pracy działu F&I, jednak dopiero po wcześniejszej pozytywnej decyzji Leasingu i przesłaniu do nas dokumentów.
Bardziej szczegółowe informacje odnośnie procedury leasingu znajdą Państwo na stronie: https://www.vwfs.pl/pomoc-i-informacje/strefa-kierowcy/4903.html
Volkswagen Bank daje Państwu możliwość sfinansowania w ratach usługi serwisowej lub zamówionych części od 1000 zł do 50000 zł zgodnie z aktualną ofertą Banku.
Kalkulator rat oraz szczegóły oferty kredytowej znajdą Państwo na stronie: https://www.vwfs.pl/klienci-indywidualni/uslugi-bankowe/kredyt-gotowkowy/kredyt-na-finansowanie-zakupow-w-salonie.html
Car Detailing to usługa pielęgnacji samochodu. Obejmuje ona takie czynności jak kompleksowe czyszczenie pojazdu z zewnątrz i wewnątrz oraz konserwacje czy nawet renowacje niektórych elementów.
Nie, nie tylko. Przyjmujemy samochody każdej marki oraz każdego segmentu.
Koszt usługi zależy od wielkości samochodu, tj. z jakiego jest segmentu, a także czy jest to samochód nowy czy używany. Pełen cennik dostępny jest u Doradców.
Powłoka polimerowa ma podobne działanie do wosku, ale to, co ją wyróżnia to przede wszystkim większe właściwości hydrofobowe. Dzięki nałożeniu powłoki polimerowej lakier karoserii jest bardziej uwydatniony. Preparat dodatkowo chroni lakier przed działaniem promieni UV, chemią, warunkami atmosferycznymi i brudem drogowym. Odpowiednia pielęgnacja samochodu po wykonanej usłudze zapewnia utrzymanie się powłoki do 9 miesięcy.
Powłoka ceramiczna zabezpiecza lakier samochodu. Jest bardzo trwałym preparatem, może utrzymywać się nawet przez 3 lata od wykonania usługi. Tworzy ona dodatkową warstwę na lakierze, która chroni karoserię przed korozją, uszkodzeniami, a przede wszystkim ma właściwości hydrofobowe.
Lakier warto zabezpieczyć powłoką polimerową lub ceramiczną, aby zachować jego blask na dłużej, zabezpieczyć karoserię przez uszkodzeniami oraz przed brudem.
Tak, w naszym Studio Car Detailingu można wykonać usługę na każdym samochodzie.
Do nałożenia powłoki ceramicznej lub polimerowej wykorzystujemy produkty firmy nanotechn:q.
Nałożenie powłoki zajmuje od kilku do kilkunastu godzin. Czas wykonania usługi zależy od segmentu samochodu oraz konieczności wykonania czynności przygotowujących do nałożenia powłoki (np. mycie detailingowe).
Powłoka polimerowa utrzymuje się do 9 miesięcy.
To zależy od wykorzystanego preparatu do nałożenia powłoki oraz odpowiedniej pielęgnacji po usłudze. Powłoka może zapewnić ochronę lakieru do 3-4 lat.
Tak, można zabezpieczyć każdy samochód.
Powłoka chroni lakier przed delikatnymi zarysowaniami. Przed celowym działaniem osób trzecich niestety nie.
Przygotowaniem samochodu do nałożenia powłoki lub folii zabezpieczającej zajmują się już bezpośrednio nasi detailerzy.
Auto z nałożoną powłoką najlepiej myć ręcznie lub na myjni bezdotykowej.
Jest to bezbarwna folia poliuretanowa o bardzo dużej odporności na ścieranie i uszkodzenia. Jest zdolna do samoregeneracji.
Dzięki aplikacji folii PPF zabezpieczamy lakier przed uszkodzeniami, szkodliwymi substancjami chemicznymi, które mogłyby wpłynąć na kolor i jego trwałość oraz promieniami UV.
Obecnie są oferowane folie kolorowe, natomiast w naszym studio Car Detailingu na tę chwilę aplikujemy bezbarwne folie ochronne PPF.
Tak, można okleić wybrane elementy samochodu, m.in.: reflektory, klamki, zderzak. Taka usługa jest ustalana indywidualnie ze Studiem Car Detailingu.
To zależy od zakresu usługi i segmentu samochodu. Może to potrwać od jednego do kilku dni.
Samochód z nałożoną folią PPF najlepiej jest myć na myjni bezdotykowej lub ręcznie.
Przygotowaniem samochodu do nałożenia folii zabezpieczającej zajmują się już bezpośrednio nasi detailerzy.
To wieloetapowe mycie samochodu. Polega ono na dokładnym oczyszczeniu karoserii oraz elementów nadwozia i kół ze wszystkich zanieczyszczeń. Do mycia detailingowego używa się produktów bezpiecznych dla lakieru. Usługę wykonuje się w celu pielęgnacji lakieru, a także przed kolejnymi zabiegami jak nałożenie powłoki czy folii.
Jest to czasochłonny proces, który zajmuje kilka godzin.
Może od początku? VIN oznacza Vehicle Identification Number, z ang. Numer Identyfikacyjny Pojazdu. Można powiedzieć, że numer VIN to nic innego jak PESEL naszego samochodu. Na jego podstawie możemy perfekcyjnie dopasować potrzebne do naprawy części, albo sprawdzić akcje fabryczne producenta, dbając tym samym o bezpieczeństwo i komfort Naszych Klientów.
Numer VIN znajdziemy przede wszystkim na pierwszej stronie naszego dowodu rejestracyjnego (pozycja E). Możemy go również odszukać w Naszym pojeździe, a najlepiej dostępnymi miejscami są np.: lewy dolny róg szyby czołowej naszego pojazdu, a także na tabliczce znamionowej, która jest przyczepiona na słupku B, po otwarciu drzwi.
Numer Identyfikacji Podatkowej pomoże nam pobrać dane posiadanej firmy z ogólnopolskiego systemu, co przyspiesza przygotowanie faktury za usługi, a w przypadku zakupu auta pozwala szybko przygotować spersonalizowaną ofertę z rabatami dopasowanymi do działalności gospodarczej.
W skali dnia próbuje się z nami skontaktować statystycznie 350 Klientów. Są to kanały wyłącznie elektroniczne. Jak wiadomo Nasi doradcy obsługują również Klientów na miejscu, którzy przyjechali do salonu lub realizują zadania z obsługą bieżącą naszych Klientów. Może dochodzić do chwil, w których nie jesteśmy w stanie odebrać telefonu lub odpowiedzieć na e-mail natychmiastowo, ale zawsze sumiennie dokładamy wszelkich starań, by wszyscy Klienci czuli się zaopiekowani.
Przede wszystkim mamy pełną kontrolę kosztów – z góry wiemy ile zapłacimy. Nie interesuje nas inflacja, ogólny wzrost ceny robocizny czy części.
Naszą główną misją jest praca na rzecz Naszych Klientów. Informacja o jakości naszej pracy, pozwala nam przede wszystkim poprawiać proces obsługi Klientów w salonie, według rzeczywistych potrzeb i przekazanych wskazówek.
Brak numerów bezpośrednich do naszych Doradców jest spowodowany kolejnością realizowanych przez nich obowiązków. Bardzo często doradca jest w danej chwili zajęty – ma Klienta przy biurku, jazdę testową, oględziny lub wydaje auto. Chcąc zaoszczędzić cenny czas naszych Klientów, preferujemy przekazanie krótkiej informacji, dzięki czemu Doradca w pierwszej, wolnej chwili, wie z kim się kontaktować i w jakiej sprawie.
Wyróżniamy pojazdy w pełni elektryczne, posiadające jedynie silnik (bądź dwa silniki w pojazdach z napędem na 4 koła) elektryczny. Są również pojazdy zelektryfikowane, które posiadają silnik spalinowy oraz silnik elektryczny. Wśród tych pojazdów wyróżniamy: MHEV(tzw. miękka hybryda) oraz PHEV (hybryda plug in)
Użytkując samochód w pełni elektryczny możemy poruszać się buspasami, przejeżdżać ulicami bądź wjeżdżać na wydzielone tereny miejskie, które są niedostępne dla samochodów z napędem konwencjonalnym, parkować bezpłatnie na publicznych parkingach oraz korzystać z dedykowanych miejsc parkingowych dla samochodów BEV.
Samochód elektryczny można naładować na dostępnych stacjach ładowania, poprzez wallboxy, a nawet podłączając się do gniazdka 230 V np. w garażu.
Nie, nie trzeba codziennie ładować akumulatorów.
Dotacje przysługują jedynie przy zakupie samochodu w pełni elektrycznego (BEV). Dofinansowanie do zakupu zeroemisyjnego pojazdu dostępne jest w ramach programu „Mój Elektryk”.
W rzeczywistości każdy samochód z możliwością ładowania jest wyposażony w ładowarkę pokładową. Dodatkowo przy zakupie samochodu, klient otrzymuje przewód do ładowania przygotowany do gniazdka 230 lub 400 V. Jest on potrzebny do ładowania akumulatorów.
Nie, można korzystać ze wszystkich ładowarek spełniających wymogi producenta. Aby naładować samochód elektryczny można korzystać również ze wolnostojących oraz ściennych (wallbox) stacji ładowania zewnętrznych operatorów, a także domowego gniazdka.
W celu otrzymania odpowiedzi na pytanie, prosimy wypełnić formularz.