Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta



TWÓJ ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI:

  • Realizacja zadań związanych z telefoniczną i mailową obsługą Klientów (prowadzenie rozmów przychodzących i wychodzących, umawianie klientów na przeglądy okresowe i badania techniczne);
  • Informowanie Klientów o aktualnej ofercie produktów i usług;
  • Realizacja kampanii marketingowych;
  • Współpraca ze wszystkimi działami w firmie (handlowy, serwisu, części, ubezpieczeń);
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy i dobrych relacji z Klientami poprzez zachowanie najwyższych standardów obsługi.


CZEGO OCZEKUJEMY?

  • Minimum półroczne doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta;
  • Wykształcenie minimum średnie;
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne;
  • Biegła obsługa komputera, a przede wszystkim programu Excel;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Chęć rozwoju i ciągłego poszerzania kwalifikacji;
  • Otwartość na bardzo częste rozmowy z Naszymi klientami;

 

CO OFERUJEMY?

  • Umowę o pracę
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Atrakcyjne warunki wynagrodzenia
  • Możliwość rozwoju zawodowego w kierunku stanowisk doradczych
  • Praca w trybie zmianowym (8-16/9-17/10-18)
  • Interesującą pracę w radosnym i szalonym zespole

Zobacz również

Octavia taniej o 11 000 zł

Czytaj więcej

Dolnośląski Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy

Czytaj więcej

Siedemnasta edycja Wrocław Cup

Czytaj więcej